Kızlar benim oğlum 4 aylık bu ayki doktor kontrolünde herşey yolundaydı sağlık ocağında ki boy kilo ölçümünde ise hiç kilo ve boy artışı olmadığını gördük ama ayına göre kilosu çok iyi 7.200 kilo. Emzirmeyi artırdım hatta günde 1 kez 60 cc mamada verdim. Gözlemliyorum çişli bez sayısı günde en fazla 2.Gece taktığım bez sabaha kupkuru çıkıyor çok huysuz bi bebekte değil emer uyur. Çevremdekiler evham yaptığımı yaz günü terliyor olur böyle diyolar başına böyle durum gelen oldumu?