bebekecroannesii Kendi annem bile olsa kucağında olması beni endişelendiriyor nasıl yenmem lazım bu duyguyu aldıkları zaman insanları takip ediyorum biran önce geri alabilmek için sabırsızlanıyorum kimse bişey de yapmıyor ama neden böyle hissediyorum nasıl geçer
Omer15- bebekecroannesii aynı durum bende yaşıyorum gerçekten acaba çocuğu tutablckmi biyeri acırmı vs. Daha büssürü şey düşünüyorum bende aşmak istiyorum ama yapamıyorum
happymuti bebekecroannesii bende öyle sadece eşimde içim rahat ediyor başka herkeste hem kıskanıyorum hem endişeleniyorum
livanurvealpinannesi61 bebekecroannesii anneniz sonuçta sizi bakmış büyütmüş neden endişeleniyor sunuz ki. Benim iki çocuğum var doğduğunda annem yardımcı oldu.
EsrraZ bebekecroannesii bence hormonlarla alakalı bende aynı böyleydim benim bebeğim 2 ay kuvözde kaldı bundan diye düşünüyordum yorgunluktan çıldıracak gibi oluyordum ama kimseye veremiyordum versem yüzüm düşüyordu şimdi yavaş yavaş geçiyor bebeğim 1 yaşında ama koruma iç güdüsü bizde bir tık fazla sanırım birine verince aman dikkat edin demeden alamıyorum kendimi çünkü 🤣
Zhra78 bebekecroannesii bende böyleydim eve bir gelse kucağına alsa başla odaya gidemez mutfakta yemek yapamazdım annelik gerçektenok farklı ama büyüyünce geçiyr cınku sadece senin cocugn yok oku korunma dualarını tamam 😌