eflaku Merhaba Kızlar Kızım 7 aylık , ama hamile olabilme şüphem var .Prezervatif ile korunuyorduk ama 3 gündür adetim gecikti .Çok stres oldum hamile olabilirim diye , bir taraftanda kızıma üzülüyorum emziremeyecegimden korkuyorum 🤦♀️
rabiaozdmr Pofudukkk Siz gene adet olup geciktiğinizde şüpheleniyorsunuz ya ben ne yapayım adet olmuyorum Her an her saniye hamile miyim diye düşünüyorum
ahlashilal Aminenr0 ay korunuyo muydunuz adet oluyo muydunuz benim de içimde bi korku var daha bebeğim 2 aylık 😭
ozgeyenigul Merhaba, hamileyken emzirmeye devam edebilirsiniz, hatta bebek doğduğunda iki bebeği birden emzirmeye de devam edebilirsiniz. Lütfen konuyla ilgili osman gönülal videolarını izleyin.