Selam anneler 2 gün önce doğum yaptım ve bebeğim anne karnında zatürre geçirmiş ve hiçbir şekilde anlaşilmadi bu durum
Doğumdan hemen sonra yenidoğan yoğun bakıma alip entübe ettiler..Durumu stabil ilk güne nazaran..Bizim gibi bu durumu yaşayan oldu mu aranızda..