bcemmm Kızlar pazartesi sezeryan oldum . İlk 3 gün lekelenme oldu. Bu gün gece bebeği emzirirken birden kan boşaldı . Biraz korktum yaşayan yada bilgisi olan var mı
Pastaneusuluislakkek bcemmm 40 gün boyunca olan bütün kanama normal. Benim sanırım 13. Gün kesildi 2 gün gelmeyince bende bir özgüven patlaması tabii ped takmadan çıktım(neyin kafasıysa) belki bir çay bardağını dolduracak kadar kanamam oldu bir anda rezillik 😱
bcemmm sosyologsmom benimde bir çay bardağı vardır belki fazlası . Sezeryan da çok kamama olmaz diye duymuştum hep ondan korktum
bcemmm sosyologsmom kaç günde iyileştiniz peki oturup kalkmak ne zaman normale döner merak ediyorum da . Rahat hareket edemeyince bebekle de tam ilgilenemiyorum gibi hissediyorum
bcemmm Pastaneusuluislakkek benimde bir çay bardağı vardır belki fazlası . Sezeryan da çok kamama olmaz diye duymuştum hep ondan korktum
izmirlibiranne Aynı şeyi bende yaşadım 28.günde bir süre hiç kan gelmedi, 2 gün sonra baya bi gelince regl oldum sandım hatta. Ay bi de diyorum ki bu doğurganlık bana çok fazla 😁. Bi sıkıntı olduğunu sanmıyorum korkma canım
bcemmm Pastaneusuluislakkek kaç günde ameliyat ağrılarınız geçti peki . Oturup kalkarken bebeği alırken falan olan ağrılar
Pastaneusuluislakkek bcemmm 2. Gün gündüz ağrıları sanırım 5. Gün de gece ters harekete bağlı acılar geçti