Deletedmom781 1 ocakta dogum yaptim ve 1 kere dikis yerime gelmeden sildim heryerimi ama banyo yapmak istiyorum nasil yapabilirim ne yapmam lazim tecrubelu anneler
MaviNil Deletedmom781 Doktorunuz banyo yapabileceğinizi söylemedi mi? Ben aynı gün hastanede banyo yaptım üzerinde su geçirmez bant vardı. 5.gün bantı cıkarıp dus aldım sadece dikiş yerinizi keselememiniz gerekiyor
Merve-328 Deletedmom781 bir haftayı geçmiş yspabilirsin canım. Orayı ovalamaxsın yine de. İyice kurularsın çıkınca da
Rabiaustkat Deletedmom781 canım eczaneden hemen git al. Ameliyat olduktan sonra orayı kapatmak için bant veriyorlar. Mesela benim doktorum direk hastanede taktı su geçmemesi için. Yapabilirsin rahatlıkla dedi. Bir hafta sonra çıkarttığımız da da yapabilirsin ama kuru tut sürekli orayı
Elifliyam Deletedmom781 canim doktorunla görüs banyonu yap bence ben hemen yapmıştım banyoyu bant varken.Bant kalktiktan sonra da hemen kuruttum bi sorun yaşamadim cok şükür
Zlg Deletedmom781 aynen benimde drum cikarken yapistirdi banyo yapabilirsin dedi 1hafta sonra da cikarabilecegimi soyledi
Alara_5 Benmki lazer dikişti doğumdan 3. Günü yaptm banyo mu bant falan takmadılar hastaneden cıkınca cıkarttılar sadece sprey gibi bisey sıkmıslardı dusa girince sorun olmadı sizinki nasıl dikiş
Gari_de_Gari Deletedmom781 ben hastaneden çıktığım gün duş almıştım. Doktorum çıkarken su geçirmez bant yapmıştı duşumu aldım.. Tam haftasına yapılıyor banyo
Zeynep30 Deletedmom781 doğum yapalı çok olmuş duş alabilirsiniz dikiş yerinize birşey yapıştırmanıza gerek yok ayakta duş alın, dikişli bölgenize lif sürmeyin elinizle ovalayabilirseniz ovalayın duştan çıkınca iyice kurulayın🌸 Bebeğinizi sağlıkla büyütün🌸
selimgiray Deletedmom781 oo 10 gun nasil dayandin ben eve gelir gelmez banyo yapmıştım mayista dogum yaptim sicakti terliyodum fln
Poyraz-bebek21 Deletedmom781 doktorum hastaneden çıktığım gün bandımı çıkardı ve ertesi gün banyo yapabilirsin dedi dikiş yerini liflememek kaydıyla bende öyle yaptım bi sorun yaşamadım
[silindi] Deletedmom781 canim bu gune kadar niye bekledin eve gelir gelmez dus alabilirsin sadece dikis yerini ellme lif falan surme yani ayakta dus al yavas yavas hic korkma Allahn izniyle biseycik olmaz rahatlarsin ❤
Kartopu06 Deletedmom781 ben 4 gun hastanede yattim 5.gun eve gelir gelmez banyomu yaptim ama bana doktorum banyo yapabilirsin demisti ameliyat yerinizi cok iyi temiz bir havluyla kurulamaniz gerek hatta mumkunse banyodan sonra biraz acik birakin ah ah ne gunlerdi 7 ay oldu sizinkide gecer Allah guc kuvvet versin insallah