efecikgnr maşallah yavruya🧿 çok sevindim iyi olmasına, çok daha iyi olsun, sağlıklı güzel günleri olsun güzel yavrunuzun inşallah🤲🌸 zor bir ameliyat geçirmiş ama iyi güzel gelişmeleri görmüşsünüz, içinizi ferah tutun, iyi düşünün hep iyi olsun🙏 anne yüreği işte sizi çok iyi anlıyorum. Benimde yavrumda 2tane vsd vardı. Hamileyken farkedilmişti. Doğduktan sonra 2aylık kontrolunde birinin kapandığını söyledi doktor çok sevindik ama diğerinin boyutu biraz daha büyümüştü onada çok üzüldük ve endişelendik haliyle. Gelişimsel olarak bir sıkıntısı yok çok şükür🙏 şuan 4buçuk aylık ve ayın 19unda tekrar kontrolü var bende çok endişeli ve meraklıyım ama inşallah daha da büyümemiştir kapanmıştır ya da küçülmüştür🤲 Allahım bütün yavrulara şifasını versin, iyilik sağlık ve güzellik versin hep🤲❤️