kivirciginannesi Kızlar 1 haftadır veriyorum siz ne kadar veriyorsunuz, her gün mü varıyorsunuz? 17 aylık..
kivirciginannesi Damlaemir NaimeYilmaz yeterli oluyor mudur sizce bende öyle verdim de katı kıvamlı olduğu için kaşıktanda akıyor verene kadar, az oluyormuş gibi geliyor
NaimeYilmaz kivirciginannesi Bence yeterli. Evet kaşıkta biraz kalıyor. Arifoğlu marka da biraz kıvamlı.
Damlaemir kivirciginannesi ben bakıyorum az verdiğimi hissediyosam biraz daha veriyorum ama yeterli oluyodur