Adile_ok Merhaba oğlum 1 yaş 2 aylık 8400gr Doktor bu mamayı yazdı ama oğlum içmiyor ne yapabilirim arkadaşlar aynı durumu yaşayan varmı?
Mellllll14 Adile_ok benimki direkt bütün mamaları içmiyor şu an bile ayaktayız acıktı ama feryat figan onu içmeyecek , bir çözüm bulamadım
huniliabla Adile_ok ben ıctıgı bıseyle karıştırıp veriyorum yarı yarıya falan gün ıcınde o skeılde ıcırebılıyorum bıde uykuda verdıgım oluyor ıcıne bisküvi erıtıp koyduğumda oluyor sade sevmıyor pek
Adile_ok Mellllll14 bizde aynı durumdayız beni hiç emmedi 1 ay sağıp verdim sonra sütüm kesildi 4 aylıkken biberon reddi yaşadık sonrasında mama reddi hiç bir mamayı kabul etmiyor