mlike_kulac01 Bugün Oğlumun son 3 kakali bezinde çok fazla miktarda kil kurdu oluşmuş arka arkasına olunca hemen doktora götürdük doktor olabilir normal dedi neyden olduğunu söylemedi şurup yazdı Merak ettim başına gelen varmi neyden oldu veya nasıl geçecek 😌😌
Gzide32 mlike_kulac01 bebeklerde neden olur bilmiyorum ama benim çocukluk dönemim boyunca vardı kaşıntıdan duramazdım sanırım çok Fazla margarin yerdim ekmeğe sürerdim bolca sonra kırdığımız yumurtada falan sürekli tüketirdim onu kesince azaldı şikayetim diye hatırlıyorum hijyene de dikkat etmek gerekiyor ama bağışıklık da kazanması lazım o dengeyi nasıl tutturacağız bilmiyorum çok geçmiş olsun 🙏
Glcntna mlike_kulac01 merhaba 2 yaşında oğlumda gördüm bende kontil şurup verdi doktor . Ama kakasında görmedim sonra sizde geçtimi iştahsız yemek yemiyor
mlike_kulac01 alinduhatg Emekle dönemindeyiz eller sürekli yerlerde elimden geldiğince sürekli yıkıyorum ellerini veya hemen siliyorum ama ister istemez tabikide eller sürekli agiza gidiyor 🫠
mlike_kulac01 Glcntna Bizim ki kıl kurdu değil amip parazitmiş 3 kere kaka testi verdik 3 Sonuç aldık ilaç tedavi uygulandı geçti çok sükür ama ne zaman muz yese oluyor