defne_omer uzumlukekinmom hamileyken devamlı altıma kaçırıyordum afedersin doğumda mesanemin yapıştığını öğrendim . Şimdi de bebeğim 5 aylık hala aynı biranda geliyor ve tutamıyorum çok sıkışıyorum ya altıma kaçıyor azıcık yada patlayacak gibi koşuyorum lavaboya nedenini bende anlamadım . Bu arada doğumda mesanemi düzelttiler
annesininbebisi Doğumdan sonra oldu biraz ama şimdi iyiyim. 2 ay 22 günlük oldu bebeğim yeni yeni düzeliyorum
fisnereceli Doğum yapalı 49 gün oldu, çok güldüğüm zaman bende azıcık kaçırıyorum :( normal mi bu durum acaba