yagmuryigitalp kilosu gayet iyi. Bence hiç gerek yok. Ha sütünün yetmediğini, bebeğimin doymadığını hissediyorsan orası ayrı. 5. Ay kontrolünde 200 gr almıştı bebeğim 8.200 kilosu. Az almış dediğimde doktor onun depoları dolu, değil az almak kilo verse bile dert etme sorun değil demişti. Sütünün yetmediğini, artık memede dev elendiğini, ikisini de emre de ağladığını daha fazla istediğini söyledim, tadımlara başla mama verme dedi. 1 ay önce olsaydı bu olay mama ver derdi. Yani olay tamamen bebeğinin doyup doymamasında. 4 aydan sonra çok çok az almaya başlıyorlar sakın dert etme