Blackeagle Merhaba kızlar, yeni ev yaptırıyoruz yerden ısıtmalı düşünüyoruz kullananlar tecrübelerini paylaşabilir mi acaba 😇
Nurbost Blackeagle benim evim alttan ısıtmalı. Biz de geçen sene yaptırmıştık. Çok memnunum. Evim 3 katlı ama 2 katına döşetmiştik. Hatta bi de bodrum katım var. Oraya da petek koyduk yerden ısıtma yaptırmadık. Herkes demişti bu ev nasıl ısınacak vs diye. Ve soğuk memleketteyiz. Kış boyu 40da yaktım hiç dokunmadım. İnanır mısın evde tşörtle gezdik hep. Ve faturalar da beklediğim gibi yüksek olmadı
Brokolilim Blackeagle Evin m2 önemli diye düşünüyorum zira bu sene yeni evime geçtim alttan ısıtmalı doğalgazı açtığın sürece yanıyor ayakların altı sıcacık mis ama Petekliye göre 3 kat fazla ödedik desem birde müthiş bir toz akibeti oluyor onu göze alın şimdiki aklım olsa istemezdim günde 4-5 defa ev süpürüyorum
seheeeeer1 Blackeagle aşırı aşırı memnunum o kadar yaktık hiç de fazla ödemedik doğalgazı petekliye göre. Sadece toz daha fazla kalkıyor
Gzide32 Blackeagle evimiz 2 katlı müstakil ve alttan ısıtmalı alt katta ben üst katta kayınvalidemler oturuyor bizim katta vanalar kış boyu hep yarımda çalışır üst kat daha serin olur çünkü burası hem alttan hem üstten ısınıyor çok sıcak oluyor üst katta da çatıda yalıtım yok şuan ve annem sürekli bi cam bi kapı açık tutar ısınmaz ama genel olarak çok memnunum petek derdi yok yer soğuk derdi yok petek kiri problemi yok tertemiz iş 👌😄
Blackeagle Nurbost Brokolilim burcucum seheeeeer1 Gzide32 değerli vaktinizi ayırıp cevap verdiğiniz tecrübeleriniz için ayrı ayrı teşekkür ederim 🌸🥰
Brokolilim Blackeagle Koridor mutfak balkon mermer odalar parke karşı sitemdeki heryeri mermer yaptırdı oda aynı müthiş bir toz oluyor yerden ısıtmada eve bu yüzden hava temizleyicisi aldım tesisatçılarda söylüyor petekliye göre çok yaktığını kombi 60 da yandı ev derecesini 24 de tuttuk hep
Nurbost Blackeagle her yer fayans. Evi kendiniz yapıyorsunuz dış yalıtımını güzel yaptırın. Hiç problem yaşamazsınız
burcucum Ben çok memnunum ☺️ bütün kış kombi 35 derecede olmasına rağmen ev hep sıcacıktı. Bebeğim çorap giymeyi hiç sevmiyor, kış döneminde her odada rahatça emekleyebildi. Ayrıca ödediğimiz faturalar da diğer evlere göre daha az
burcucum Blackeagle mutfak ve koridor Blackeagle bizim mutfağımız ve koridorumuz taş, odalarımız parke. Taş olan yerler daha sıcak oluyor o sıcaklığı adım atarken hissediyorsunuz, parkelerin olduğu yerler sıcak değil ılık oluyor. Her ikisi de çok güzel ☺️
MnkKrtl Blackeagle arkadaşımın ve görümcemin evi yerden ısıtmalı okadar rahat ve çok ısınıyorki bidahaki evimde buna dikkat edicem bende hem çocuk içinde çok rahat yerde otursa bile dert değil bastığın yerler sıcak