Hahah inanirmisin daha dun sirf bu yuzden doktora gidip 40 kisi bekledim ve iceri girdim doktor nededi soyluyorum devlet hast buarada
Dediki bu cocugun keyfi cok yerinde sislikte yok karninda sen neden getirdin dedim cis yapmiyo ve yaparsada sariya donuk oda az cocuk terliyomu dedi evet dedim cok fazla iste o ter ile idrari atiyo kalan idrarida bobrek suzmeden drek gonderiyo oyuzden sari yani korkulacak hicbirsey yok dedi bebemle oyun oynadi beni yolladi ve bu bnm 2. Cocugum 1.de hic boyle birsey olmamisti oyuzden korktum ama bosuna beklemisim onca saat