Bebeğim 12 aylık tayinim çıktı şark sürem bitsin diye mecbur başlayacağım nasıl ayrılacağım düşününce gözyaşım pit 🥲 kaynanamlarla anlaşamıyoruz annem desen üvey babam olduğu için çok kalamam diyor bakiciya bıraksam küçük diyorum ben ne yapacağım kamu olmasa işimi bırakırdım oğlumu bırakmazdım diyorum hayat şartları belli çok dertliyim