Ayvaaaaa Merhaba sevgili anneler. Bundan bir ay önce doğum yaptım. Son bir haftadır diz bölgem daha fazla olmak üzere bacaklarım çok kötü ağrıyor. Böyle birşey yaşayanınız oldu mu 😔
Lcy03 Ayvaaaaa kizinmi oldu öncelikle tebrikler bendede vardi geciyor merak ettme gecmez ise bi doktora görün muhakkak aldin kilolari belki dizlerin tartmiyodur ... gecmis olsun bebisinle guzel vakit gecilmen dileyimle 🤗
sevcan Ayvaaaaa benı asla uyutmayan uykumdan uyandıran ağrılar kramp gırıo her gece bacaklarma bıktım o ağrıdan kan ılacıma devam edıorum kanszlık var bende. bıde çörek otu yağı suruorum o geçrıo ıste anlık oda bazen, gece yne uyandrıo uykumdan 😢😢
Asli91 Ayvaaaaa bende de vardı inanılmaz derecede. Spinal sezeryan oldum. Vitamin değerlerim normaldi yani görünürde bi sıkıntı yoktu. Kızım şimdi üç aylık başlığı okuyunca geçtiğini anladım 😂 ama ne zaman geçti hatırlamıyorum.
Ayvaaaaa Lcy03 kızım oldu, teşekkür ederim. Kilo alamadım maalesef toplamda 9 kilo aldım. Doğumdan sonra 10 kilo verdim. 😬 Çok kötü ağrıyor bugün gittim doktora vitamin ve kan ilaçlarını kullan dedi o kadar 🤷♀️ sebebi ne ki acaba
Ayvaaaaa sevcan yaa bu acıyı yaşayan bilir, geçse bir an önce gün içinde o kadar zorluyor ki beni artık ağlamak istiyorum 😔