Arkadaşlar bebeğimi emzirdikten sonra gazını sadece ağızdan çıkartması şart mı doktor bir ara öyle demişti ağızdan da çıkartması gerekiyor diye yoksa gaz birikir demişti ama alttan bayağı pırtladı gazını 15-20 dkkadır uğraşıyorum çıkarmadı ama alttan pırtlattı bayağı