fatmaglll Kızım 2 13 günlük gazlı bebek değil gaz damlası kullanmıyoruz bebeğim bugün akşam 8 gibi ani çığlıklarla ağlamaya başladı çok şisdetli derecede hemen acile gittik birşey çıkmadı röntgenda gaz görmüşler bu kadar şiddetli bir anda ağlar mı
Kadifemsii fatmaglll gaz sancısı vurunca tamda dediğiniz gibi oluyor hem bebeklerde hem yetişkinlerde maalesef
aleynaa34 fatmaglll benim bebeğim bi ara catlicak gibi agliyodu. Çok aşırı şiddetliydi. Dedik gazdan değildir herhalde. Aldık gittik gece hastaneye. Kapıya gelince uyudu çocuk. Doktor da dediki bi dahakine getirme. Evden çıkın hastanenin kapısından geri eve dönün demişti 😂. Çoğu aileye de aynısını diyormuş. Araba rahatlatiyo bebeği sallanmasi vs. Rahst gazını çıkarıyomus o şekilde. Hastaneye gelin. Bi görün hastaneyi geri eve dönün dedi 😂
fatmaglll gencmom_ o an panikten korkudan bakmadım bir yarım saat 45 dk böyle ağladı sonra sustu ve uyudu
fatmaglll Kadifemsii ben bu kadar şisdetli olduğunu düşünemedim bir anda ağlayınca korktuk site ayağa kalkrk nerdeyse
fatmaglll aleynaa34 bizimkide öyle oldu gibi biraz hu kadar ağlamayınca başka birşey oldu diye düşündük
Kadifemsii fatmaglll doğrudur benim küçük kızımda ara ara olurdu bu gaz problemi . Biogaida kullandık doktor tavsiyesi ile .
fatmaglll Kadifemsii ben sab aldım ama bir hafta kullanmadık çünkü çok şiddetli gazlı bebek değildi ben 2 gündür kızılayın meyveli sodalarından içiyorum o yapmış olabilir mi
[silindi] Emziriyorsanız gaz yapan şeylere dikkat edin ılık suyla duş aldırın karnına gaz masajları yapın çok faydasını görürsünüz youtube videolarında var