Hanımlar bebeğim besbucuk aylık. Artık yavaş yavaş ek gıdaya başlamayı düşünüyorum. Bebeğim mama ile besleniyor. Ek gıdaya başlayan arkadaşlar öğün olarak nasıl başladınız. Mama artı ek gıda sıralamasını nasıl yaptınız ve geceleri mamami yoksa daha çok tok tutan mama tarifleriniz varmı. Yardımlarınıza ihtiyacım var şimdiden teşekkürler.