Oğlum 1 ay sonda 2 yaşına girecek ve 4 aylık hamileyim cumartesi kahvaltı hazırlamak için mutfağa gittim gitmeden önce odaya ufak havuz içine su koydum oğlum suyu çok seviyor altında halı var kalın neyse eşime dedim ki sakın yanlız bırakma Allah korusun çıkar kayar düşer sakın yanlız bırakma biliyorum çünkü oğlumu yerinde 1 sn durmaz çok hiperaktif hareketli bir çocuk kahvaltı hazırlarken küt diye bir ses duymamla klşöaö bir oldu bir baktım yavrum yerde alnı davul gibi şişmiş morarmış işk defa onu böyle gördüm çünkü onu 1 sn yanlzı bırakmam asla çok ağladı o ağladı ben ağladım eşime bağırdım çağırdım hastaneye gittik röntgen çekildi kırık var dediler ilgilenöediler özele beyin cerrahına götürdük yatırdı her ihtimale karşı çok şükür ertesi gün tomografi çekildi kırık var alnında ama kanama yok dedi ama sakın düşmesinin sonrakinde bu kadar şanslı olmaz beyin kanaması geçirir dedi Allah korusun zaten cumartesiden beri öldüm öldüm dirildim yerdeki geziyorum göktemi belli değil hal böyle olun ca yavrum çok hareketli bir saniye yanlzı bırakmıyorm o an geliyor gözüme ağlıyorum eşim, annem , Babam ve çevremde kim varsa bana sen çok abartıyorsun birşey olmaz diyip duruyorlar bende benim yavrumun kafatası kırıldı grip atlatmadı diyorum bana grip gibi birşeu geçer diyorlar ben mahvoldum kaç gündür bana neler söylüyorlar çevremdeki herkes deliymişim gibi bakıyor umurumda değil oğlum iiyi olsun kırık var çok korkuyorum düzelir mi nolur bişeyler diyin çok kötü ve yanlız hissediyorum