Mree uzumlukekinmom geçen bu saatlerde mayalamıştım sabah 6 buçuk civarı örtüsünü kaldırıp dolaba koydum taş gibi olmuştu
Mree uzumlukekinmom ağzını süzgeçle kapattım benimki de ince örtüydü ama onu iki kat olcak şekilde yaptım. Bu arada annem fırında yapıyor. 200 derecede hafif ısıtıyor sonra kapatıp öyle koyuyor onunda güzel oluyor
uzumlukekinmom Mree yaptım bende süzgeç koydum da nasıl olcak bakalım🫶🏻🥲 inşallah olur teşekkür ederim🌸🌸