Mawimsi Tayin nedeniyle pazarcığa gitcez yalnız çok korkuyorum depremden dolayı 🤦🏻♀️ oradaki tokiler yapıldı mı acaba bilen var mı 💕
limonkolonyasi Mawimsi sorunuza cevap değil ama bizde tayin sebebi ile geçen yaz Adıyaman a geldik memlekete v.s gidince pazarciktan geçiyoruz ama öyle çok çok fazla etkilenmiş gibi durmuyor çarşısı v.s gayet yerinde ve işlek
Mawimsi limonkolonyasi bende depremden önce görmüştümde şuanki durumunu merak ettim evleri nasıldır sağlammıdır diye düşünüp duruyorum.Bi nebzede olsa siz öyle diyince rahatladım😍
limonkolonyasi Mawimsi hatta şuan izne çıktık yoldayız güzergah degismesse oradan gecicez size bi iki foto atabilirim geçersek
doruk79 Merhaba Tokilerin bir kısmı bitti oturan aileler var. Merkezde de sağlam binalar var. Eğer merkezde ev tutmayı düşünürseniz binanın sağlamlığını çok iyi araştırmanızı öneririm