Arkadaşlar eşimle geçen yaz büyük bir tartışma yaşadık aileler devreye girdi ve o günden sonra benim ailemin hiç bir suçu olmamasına rağmen eşim ve annesi ailemle ve benimle konuşmadılar. Kayınvalidem üstüme yürüdü dövmeye kalktı. Mahkemelik olduk. O zamandan bu güne oğlunu kendine çekti ve eşim anneci oldu. Önceden bana anlattıkları da ben annemi anne olarak görmüyorum öfkem çok bizi babamla küçücük yaşta terketti gitti vs. Diye. Fal baktırdım yedirmişler içirmişler eşine denildi annesi tarafından. Gerçekten böyle birşey olabilir mi? Çok çaresizim annesi daha ön planda benden ve herşeyini onunla paylaşıyor 2 ayda bir bazen ayda bir bizi kızımla bırakıp onun yanına gidip kalıyor.