Kelebekk2b Arkadaşlar bebğim üç aylık ve ishal bayador doktora götürdüm kan görmediğim için ve gelişimi iyi olduğu için bişey yapmıcam önemli değil dedi iki doktorda aynısını dedi probiyotikli sma mama ver dedi ama geçmiyor başına gelen varmı daha önce