Happybaby06 Benim ev sahibimin en son yaptigi en son diyorum cunku genelde hep tuhaf,apartmanın asansörü merdivenler tekrar yenilenecek 2.000 tl toplanıyor ev sahiplerinden bizim ki arayıp siz ödeyin dedi esimin cevabı giderken asansörü götürmeyecegim dedi😂😂
Gizmokzilla Happybaby06 siz ödeyip kirayı 2000 eksik verebilirsiniz aynı mantık zaten skeodpsğsğağağağ
Alerjikrinit Happybaby06 bize 20 senelik kombinin (2.senemizdi evde) anakartını değiştirtmişti. Şey dedi sonra kiradan taksit taksit düşersiniz ödemelerim var. Bize taksitle ödedi onu ödeme planını da kendi yaptı 500er lira kestik 5 ay. Sayesinde gözü karartıp ev almıştık Allah bildiği gibi yapsın
delirmeceler Happybaby06 ev sahipleri iyice azıtmış millette benimle kavga ediyor neden uyguna kiraya veriyorum diye sanki pahalıya verince parayı onlarla paylaşacakmışım gibi
Happybaby06 sevgii55 ahaha asla utanma duygusu yok.Gecen sene %100 zam yaptık az dedi kızımın pikniği 50 tl den 150 tl ye çıktı dedi 😂😂 oturmuş bizim maaşı hesaplamis memurlara iyi zam yapıldı diye yetmedi whatsspta stroy görmüş geçen yaz tatile paranız var diyor Allahsiz yüzde 150 zam diyor
Gizmokzilla Happybaby06 ay o kadarı sizi alakadar etmiyo artık geçirmesin wnkdodspdpdp benim vicdanın ortaya çıkamayışı dldpdpdğdğ
Happybaby06 Gizmokzilla kadın sürekli hasta Allah korusun sebebi olmayalım dedik🙈 harbi vicdan tatilde 😂😂
Happybaby06 Alerjikrinit senin ki iyimis biz kac kere bozuldu cepten ödedik siz sakın yaptırmayın ben usta bulacağım dedi napayim evde yemek yapacağım bekleyemedim
Alerjikrinit Happybaby06 nesi iyi ya 20 senelik kombi arızasını bize ödettirdi işte. Bundan 3 sene önce 2 bin iyi paraydı 🤣 anakart arızası pahalı. Allah razı olsun(!) taksit taksit ödedi borcunu. Gerizekalı adam.
alperenmommm Bizimle alakası yok ama bebeğimi gördüğünde kilo almış mamayı kes sende mamayı içme dedi ben niye mama içeyim dedim oda benim torunum maması kalmıştı boşa gitmesin diye ben içtim kilo aldım demişti 😳😂
Happybaby06 delirmeceler senin gibi olsa herkes keşke %200 zam yapıyorum daha ne yapayım birde oturup benim tatilimi hesaplıyor😂😂
Ssude Happybaby06 ben kendim ev sahibiyim. Kiracım özel sektörde öğretmen. Kirasını ödeyemedi bir ay önemli değil gecikmeli öde dedim. İkinci ay da ödeyemedi. O zaman boşver bu iki kira benden dedim. 😳 şimdi yine ödemeye başladı.