Kızlar kızım 9 aylık oldu ama sağlık ocağı normalde aşısı olduğu zaman falan gün veriyor ve arıyor ama aşı için aranmadım kontrolümüzde yoktu hastanede kontrole gittik. İnstada birkaç annenin 9 aylık aşı yaptırdığına denk geldim anlamadım aşı yaptırmam gerekiyor mu ?