Kızlar merhaba bir şey danışmak istiyorum 7 buçuk aylık kızımın idrarı birkaç gün çok sarı ve kötü kokuyordu Su icirmeye başladık düzeldi birkaç güne ama ondan sonra vajinanın etrafinda egzema gibi pütürlü şeyler olmaya başladı bir sürü pişik kremi denedim şimdide kırmızı olmuş pişik gibi ne sürsem geçer ya da böyle bir durum yaşayan var mı