Hanımlar bn Nisan 14 te vajinal doğum yaptım kesi atılmadı kızım gelirgen yırtıklar oluştu ve dikiş atıldı iki ay olmasına rağmen iç dikislerim hala düşmemiş ve bni rahatsız edyor afedersiniz lavaboya falan gidince böyle olan var mı yada düşmesini ne hızlandırır doktorada gidicsm ama arkasasimda aynısı varmış dört ay olmasına rağmen düşmemiş doktor kendiliğinden düşmesini bekle demiş kesin bnada aynısını diyecek bu konuda fikri olan var mı