asbet Ya nasıl yapacaz ne şerbeti oluyor ne baklava oluyor bi tarif alabilir miyim her zaman yaptığınız
azrasmommm asbet ben hep hazır yufkadan yaparım efsane oluyor eşim de bayılıyor valla. Dene bence tarif kafamdan yapıyorum şerbeti falan 2 su koyuyorsam 2 şeker koyuyorum. Bol tereyağlı mis