Bebeğim eskiden yüz üstü durur ve kendini ittire ittire ilerlerdi azıcık da olsa (1 ay önce) Son bir aydır asla yüzüstü durmak istemiyor sürekli kendini bana kaldırttırıyor ellerinden tutup yürütmemi istiyor. Yüz üstü koyuyorum emeklemeyi öğrensin diye 2 dk bile durmuyor ağlıyor. Önüne en ilgisini çeken şeyleri koyuyorum yine aynı. Otururken sürekli kendini emekleme pozisyonuna getiriyor ama öyle durmayı sevmediği için kendi de kalkamadığı için ağlayıp kendini bana geri kaldırttırıyor. Ne zaman emekleyecek bu bebek bu arada kendi desteksiz oturabiliyor dönebiliyor elini tutunca yürüyebiliyor ama emeklemeye dair hiçbir adım yok. Var mı tavsiyeleriniz? (6,5 Aylık)