Arkadaşlar merhaba bebeğimin odası ufak odasına bu tarz bir klima alayım diyorum ama önerilerinizi istiyorum uygun fiyatlı da olursa sevinirim çünkü zaten çok yüksek fiyatlara çıktığımızda klima almak mantıklı oluyor ama çocuğumun odasında sürekli klimanın açık olması doğru gelmiyor o yüzden bu kule tipi vantilatörlerden Kullanan varsa memnun olduğum markayı yazabilir mi