rabiaa01 Kızlar merhaba bebeğim 23 günlük ateşi bazen 37- 37/1 çıkıyor sıcak bi ilde yaşıyoruz klimaya rağmen odanın ısısı genellikle 26-28 arası normal mi sizce çok kafama takıyorum sürekli ateş ölçüyorum
gktlena rabiaa01 benim bebeğimizde 40 günlükken ateşi çıkmıştı 37.1 37.2 civarı oluyordu en son 38 oldu hastaneye götürdük hemen çocuk acil bölümüne burnu tıkanmış burnunu açtılar ve düzeldi bence ihmal etme doktor görsün