40+1 de doğum yapmım bebeğimin sol gözü tam oluşmamış şekilde doğdu gözün içindeki siyah kısım mercimek kadar bu durumu yaşayan ve ya çevresinde olan varmı sonunda düzelebildimi çok psklojim bozuldu henüz göz hastanesime götürmedik bayramdan sonra gidicez