Hanımlar 9 aylık bebeğim var havalar ısındığından beri bebeğimde idrar azaldı. Bazen 4 5 saat falan yapmadığı oluyor bu normal mi acaba sizde de bu durum var mı çok terliyor ondan mı acab diyorum doktora da götürmedim aklıma takıldı.. suyu aşırı içmiyor ama içiyor yine emiyor da