Kızım tam 20 aylık toplasan 20-30 kelimesi var ama aktif kullandıkları anne,baba, aç, tüm gün bu üç kelime… hayvan seslerinin bazılarını çıkarıyor bazılarını çıkarmıyor. Her şeyi anlıyor kızdığında bir şey istediğinde anne diyor. Artık bu durum canımı sıkmaya başladı. Ne zaman akıp gidecek ne zaman büyük sıçramayı yaşayacağız lütfen tecrübelerinizi aktarın. Her şeyi yapıyoruz kitap okuma park vs. Ama sanki inatla konuşmak istemiyor son günlerde ağaç, hoppa, bay bay demeyi öğrendi ve yerinde kullanıyor ama artması gerekmez mi artık kelimelerin? 🫤