Son bi kaç gündür bezine doldurmadığını farkettim. Bütün gün ek gıdanın haricinde mama içiyor sürekli su içiyor. Normalde çiş taşcak kadar olurdu . Ayrıca uykusundan ağlayarak uyanma huysuzluk var. Şüpheleniyorum hiç yaşayan varmı . Sağlık ocağına mı gideyim direk hastaneyemi