AvrupaYakasi
Noname987 1 yaştan itibaren gece beslenmesini bıraktık ve gece uykuları düzene oturdu. Benim asıl sorunum kısa gündüz uykularıydı, kızım maksimum yarım saat uyurdu. 6 aylıkken ilayda hanımdan eğitim alacaktım ama ağlayınca 10 dk gitmeyeceksin vs şeklinde yaklaşınca içim rahat etmedi. Gündüz uykuları da 1 yaşa doğruydu sanırım düzene oturdu. Şimdi 20 aylık 1 gündüz uykusu yapıyor. Saati, uyuma süresi ortalama bellidir. İlk zamanlar sallıyorduk, pışpışlıyorduk. Zamanla hepsi kendiliğinden bitti. Hala desteksiz uyumuyor, yanına uzanırız, öyle dalar uykuya ama inanın ağlatmaya değmez bence. Zaten kaç sene bu desteğimize ihtiyaçları olacak ki 🥲