Arkadaşlar merhaba ben bu 1yas doğum günü olayının abartilmasini saçma buluyordum ta ki kızım olana kadar 😂 Şimdi bir yanim büyük bir organizasyon yap diyor ( ama kendim yapacağım süsleme vs kocam organizasyona para vermez) bir yanımda ne gerek var aile arasında küçük bir kutlama yap diyor siz olsaydınız napardiniz ya da bir fikri olan var mı ne yapayım 🙂