Usnac1995 3 yaşında ki oğlum gelip gelip arada annecim çok güzelsin seni çok seviyorum diyor bide yeni bişey alınca yapınca çok güzel olmuş yada çok güzel annecim diyor bitiyorum orda bide beni üzdüğünde yada kızdığımda özürdilerim annecim bir daha yapmıycam diyor sebepsizce vicdan azabı çekip üzülüyorum ama bitiyorumda öyle deyince ya 😍❣️