Antlbulut antalyada değil ama ben tekirdağda bir kafe tuttum 26 ocakta yapıcam bende. Sadece kişi başı 6 tl servis ücreti ödeyeceğim. Süsleme pasta herşey bana ait. Konseptim deniz kızı. İnstgram bir sayfadan 120 liraya bir paket yaptırdım içinde ayaklı pano yaş panosu bunner afiş ve magnet var. Ayrı bi sitede resimli çikolata su etiketi hediyelik resimli açacaklar yaptırdım bide kendim makrome anahtarlık ördüm 😍 balon zinciri yapıcam masaya limonata sebili alıcam renkli resimli şekerler yaptırdım. Şimdilik bu kadar 🌸