Goktugmom_ bitki çayı sadece rezene verdi. Ben pek düzenli içmedim.
Tarif veriyor tabii. Mesela canım çok poğaca ister ona göre verir. Tatlı ister ona göre verir şeklinde .İlk zamanlar 7 öğün besleniyordum şuan 3 öğün zamanla düşürdü tabii. Benim ilk diyet macerama hayatım boyunca yapmadığım için her hafta deneyerek değiştirerek gidiyoruz. Arada bende kaçamak yaptım motivasyonum düştü araya bayram VS girdi verdiğimi o dönem aldım sonra geri veridm. 1 ay ben ara vermek zorunda kaldım. Aslında toplam 2 aylık bir süreç diyet yapıyorum sayılır listelere bakınca. 8 kg veridm.
Bir anda vermek değil benım amacım zaten kalıcı az az vermek ve beslenme düzeni oluşturmak.
Normalde ben senelerdir 2 öğün yerdim ama dogru değilmiş.