Pamsdream Merhaba 1 buçuk yaşında oğlum ateşlendi ateşi geçti şimdi ama çok öksürüyor sinupret ve iburamin zero diye ilaçlar önerdiler sizce hangisi iyi gelir
benimbebegim Pamsdream Bizim doktorumuz öksürük olduğu zaman Prospan veriyor bitkisel öksürük şurubu 2 günde kesiyor öksürüğü 21 Aylık şuan
aylizinannesiiii Pamsdream kızımda ateş yok ama burun akıntısı hapşırık boğaz kaşıntısı olduğu için iburamin zero veriyorum doktor yazdı ama öksürüğe bilmiyorum işe yarar mı