Merhaba öncelikle arkadaşlar. Kızım yaşını doldurmasına 10 gün var ve aşırı mızmız sürekli ağlıyor kucak istiyor kucakta da tatmin olmuyor her zaman yediği şeyleri tükürüyor önüne koyunca da yere atıyor. Uzun süredir ilk defa bu denli yorulduğumu hissettim 1 yaş atağı olduğunu öğrendim sizlere sorayım dedim ne kadar sürüyor bu atak dönemi ?