gunes23_71 iltihap yoksa bu iyi . Benim 1 ay oldu o durumdayım ilk başta benim dr sadece yarıktı emziriyordum açılıyor kapanıyordu sonra iltihap oldu onun acısını tarif edemem . Doktora gittiğimde bana bi süre emzirmemem gerektiğini kapandıktan sonra başlarsın dedi . Ama mümkün değil bebeğim 7 aylık ve asla memesiz durmaz . Antibiyotikli krem sürüp yıkıyorum ben bu ara . İltihap yoksa dediği gibi lansinoh sürekli nemli tutar canınız az yanar ama asla kapatmaz . Kapanması için bi süre sağıp vermeniz lazım .