Kızlar makinem Beko son 3-4 aydır falan çamaşırlarını yıkandıktan sonra kapağı açıyorum camasirlar ekşi bişey kokuyor. Kaliteli deterjan kullanıyorum kaç tane değiştirdim ama bazen deterjan kokuyor bazen de ekşi ekşi kokuyor. Makine ile ilgili bı sorun olduğunu düşünüyorum. Başına gelen var mı ? Siz makine bakımlarınızi nasıl yapıyorsunuz ?