sevilcn erkencikus_ goktugunannesii_ bugün tekrar kan aldılar sarılığı tekrar yükselmiş 10.12 olmuş 🥺
sevilcn goktugunannesii_ bı sebep bulamadı tahlillerini incelediğinde sınırda olduğunu söyledi tedaviye de gerek duymuyorlae geçecek bakalım kendiliğinden sanırım
sevilcn erkencikus_ yok çok yüksek değil hatta sınırda diyorlar ama içimizi ferahlatacak bir şey veya bir sebep söylemiyorlar tahlillerde de bir şey çıkmadı
Mtm Deletedmom897 bizim sariligimiz 2.5 3 ay sürdü Dr uzamis sarılık var demişti gastroenteroloji ye göndermişti orda tahlil felan yapıldı birşey çıkmadı daha ilaca gerek kalmadan gecti