Merhaba arkadaşlar oğlum 11 aylık. Ankara’da yaşıyoruz daha öncede post açmıştım. Bugün Ankara 36 dereceydi şuan ev 30 derece her yerin camı açık ama derece düşmüyor hiç bozuk mu dedik ama bozukta değil. Oğlumun koltuk altı 36.6 gövdesi 36.7 veya 36.8 oluyo alnı 36.5 şimdi bu ev sıcaklığında bu vücut ısısı normal mi ya ? Evin bu ısısını düşürmek için napabilirim bugün isilik oldu vücudunda isilik olduğu zaman neler yapıyorsunuz. Günde 2 kez duşa soktum üzerinde bez var sadece birşey giydirmedim bol su içiriyorum