Dyggg1 bu suçluluk duygusu bence hiç gitmeyecek bir annelik duygusu bence😂 kitap okumak, oyun oynamak benim oğlumda da yok kase kase yemek yiyen çocuk şimdi kuş gibi yiyor. Sebze yemeği yiyen çocuğum şimdi yemez oldu böyle olunca da sanki ben besleyemiyormuşum gibi geliyor üzülüyorum. Zor işler bu işler😂