gahmomss Bebeğim 10. Ayına girecek ancak, o aylarda dediğiniz gibi en fazla 2 saat ayakta kalabiliyordu normali de o sanırım, gece uykusunun onlarla bir ilgisi yokmuş bebek uyku sinyali veriyorsa uyutmak gerekiyor, bazı bebekler gece uyumaz ayı ilerledikçe oturacak diyemiyorum gece 463728191 defa uyanıyoruz çünkü 🥲🥲