Badesmom öncelikle artık bayağı büyüdüğü için çoğu şeyi anlayabilir seviyede. Süt bitti süt geldi süt yok . Bunları öğretin. emzirmekle uykuya geçişi ayırmanız lazım. Oturarak emzirin , uykusu çökünce memeden çekilmek zorunda kalacak, kafası düşecek geriye doğru , o şekilde alıştırdım ben, gittikçe de emzirmeyi azaltıyorum . Bırakacağım tamamen 15 aylık oğlum 😊 o emmek istediğinde hiç vermedim , süt yok dedim süt gelince söyleyeceğim dedim dikkatini başka yöne çektim, beş dakka sonra dikkati dağılınca süt geldi diye çağırdım , o güveni sağladım yani kafasında şunu oluşturdum , süt gelince annem çağırıyor, bu şekilde ilerledik , şuan uykudan önce emziriyorum memede uyutmuyorum , emziriyorum kendi dönüp yatıyor sonra, uyumadan bilinçli bir şekilde ayırıyorum memeden, süt bitti diyip kapatıyorum . şuna eminim ki sevgiyle güzellikle bağı zedelemeden bırakacağım bu emzirmeyi , zaten buna mecburuz bence, doğduğundan beri en güven duyduğu yer meme, bi şeyler sürerek korkutup tiksindirerek asla bıraktırmam.